Skocz do zawartości

Rekomendowany post

Przed chwilą, DanOuls napisał:

a kiedy

Jakbyś czytał kurwo opis money lobby to nie zadawałbyś jebanego głupiego pytania

  • Lubię to 4

Modowanie kont GTA Online

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, DanOuls napisał:

moja nieuwaga

Ale twoje konto, nie przeczytasz tego jebanego opisu i regulaminu to zrobisz coś źle i dostaniesz bana na GTA Online.


Modowanie kont GTA Online

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Maciek napisał:

niedojebany to jestes ty debilu. kup se kurwa drugie money lobby biedaku a jak cie nie stac to zapierdalaj do maka robic

Jak ktoś mnie obraża ja to odwzajemniam ;p i nie muszę zapierdalac do mac'a, żeby poprawić swoj stan konta to tak na marginesie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poprawić swoj stan konta to tak na marginesie

gdyby tak było to byś nie kombinował jak przelać kasę do banku tylko byś biedaku kupił drugie money lobby


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Namo napisał:

Ciśnij go :-P

Puki co sie nie odzywa, chyba brakło mu argumentów ;) zresztą co on mnie obchodzi. W przeciwieństwie do innych ja zanim dałem donejta to przeczytałem regulamin money lobby i nie zadawałem zbędnych pytań. To nie rozumiem jego zachowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Maciek napisał:

gdyby tak było to byś nie kombinował jak przelać kasę do banku tylko byś biedaku kupił drugie money lobby

Nie nazywaj mnie biedakiem skoro mnie nie znasz :) Drugie money lobby puki co nie jest mi potrzebne, A kto pyta nie błądzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przeczytałem regulamin money lobby

sam się zaorałeś. w regulaminie jest jasno napisane żeby nie wpłacać kasy do banku więc jak go kur przeczytałeś debilu?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Maciek napisał:


sam się zaorałeś. w regulaminie jest jasno napisane żeby nie wpłacać kasy do banku więc jak go kur przeczytałeś debilu?

Jest napisane, ale prawie wszystko z money lobby wydałem,  tylko, że jak w gta online kupujesz coś to pierw pobiera ci hajs z konta bankowego na którym miałem tam ok 8 mln swojego hajsu. Dlatego zapytałem czy ktoś już wczesniej probował wpłacac,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, szymi_24 napisał:

czy ktoś już wczesniej probował wpłacac

Były przypadki, że goście co mieli legalnie zarobiony hajs dostawali bana po wpłacie do banku nawet małych sum.


Modowanie kont GTA Online

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Namo napisał:

Były przypadki, że goście co mieli legalnie zarobiony hajs dostawali bana po wpłacie do banku nawet małych sum.

Nie słyszałem o tym. ok w takim razie nie bd ryzykował. thx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeżeli masz konto, zaloguj się aby pisać ze swojego konta.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia wypowiedź została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Facebook

  • Podobna zawartość

    • Przez Spyderek
      Witam.
      Po zainstalowaniu Gta V stwierdziłem że fajnie by było zainstalować reduxa. Zainstalowałem od razu przy tym wymaganego  ScriptHooka i NativeTrainer. Lecz po zainstalowaniu dowiedziałem się że nie mogę grać online. Jak odinstalować reduxa??
      Z góry dziekuje za pomoc!
    • Przez Skarletka
      Szukam brygady do skoków, konfiskat i co tam popadnie w GTA online. Na luzie, bo cały czas gram po angielsku. Mam 20 plus( wiek jak i poziom). Jestem uczciwa oraz koleżeńska 🙂
    • Przez DamianekPL
      Cześć, szukasz skryptu albo paczki na twój server RolePlay? Tutaj znajdziesz ciekawe w sam raz dla ciebie skrypty! Tutaj wyświetlają ci się oferty jakie oferuje:
      -- Skrypty:
      •Praca Winiarska (Winiarnia) - 15zł PSC - 10zł PAYPAL
      •Praca Sędziego - 15zł PSC - 10zł PAYPAL
      •Praca Farmera - 15zł PSC - 10zł  PAYPAL
      •Automat z piciem - 15zł PSC - 10zł PAYPAL
      •Ściąganie Ubrań - 15zł PSC - 10zł PAYPAL
      •Karta Sim Do Telefonu - 15zł PSC - 10zł PAYPAL
      •Skrypt na sadzenie zioła - 10zł PSC - 5zł PAYPAL
      •Prostytutki Na Ulicach Z Interakcją - 25zł PSC - 20zł PAYPAL
      -- Paczki:
      •DragRP - 50zł PSC - 40zł PAYPAL
      •MajorkaRP - 35 zł PSC - 30zł PAYPAL
  • Tagi

  • Kto przegląda

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Grand Theft Auto Forum

GTA Forum to polska społeczność graczy Grand Theft Auto. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.

Twórcy z GTA Online na Youtube

Polskie Ekipy w GTA Online

Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.

Kasa do GTA Online

Polityka Rockstar w GTA 5 sprawia, że zdobycie pieniędzy jest trudne i czasochłonne a nowe zawartości DLC są coraz droższe. Z pomocą przychodzi Money Lobby na których można zebrać GTA$ 100 000 000 uczestnicząc w specjalnych sesjach oraz Level Up gdzie konto jest modowane o lepsze statystyki i więcej zer na koncie w wirtualnym banku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum