Zarejestruj się
Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!
- Odpowiedzi 25
- Wyświetleń 17.1 tys.
- Dodano
- Ostatniej odpowiedzi
Top użytkownicy w tym temacie
-
Maciek 11 odpowiedzi
-
Batonowski 10 odpowiedzi
-
Abdel85 2 odpowiedzi
-
modoc 1 odpowiedź
Most Popular Posts
-
Zwyczajnie przeszkadzasz jakiemuś ruskowi w. korzystaniu z twojego konta.
-
Myślałem że znajdę tu od kogoś pomoc, ale widocznie wasza administracja nie nadaję się do pomagania innym. Żegnam PS: Ja przynajmniej mam kulturę, nie to co ty gnojku.
Featured Replies
Ostatnio przeglądający 0
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witam!
Od 3 dni mam ten sam problem. Otóż jak widać na miniaturce, za każdym razem gdy próbuję włączyć GTA 5 to wyskakuje mi komunikat: "Wylogowano, ponieważ Twoje konto zostało użyte gdzie indziej".
Jaka jest tego przyczyna? Już tłumaczę...
Ostatnio kiedy chciałem wgrać mojego save'a 100% którego już przeszedłem jakiś czas temu, przekopiowałem cały plik "Rockstar Games" do dokumentów, gdzie znajdowały się obydwa zapisy. Zanim pojawił mi się ekran startowy, wyskoczyło mi okienko z social clubem z nazwą inną niż mój nick. Miałem opcję zalogowania się, więc to zrobiłem, lecz cały czas z jakiegoś powodu i tak nie mogłem się zalogować. Po zamknięciu gry, usunąłem wszelką zawartość związaną z social club'em zainstalowanym na moim komputerze (Folder z zapisem gry itp. też usunąłem). Po włączeniu gry od początku, zalogowałem się na swoje konto, ale po chwili wyskoczył mi komunikat który opisałem powyżej. Szukałem na forach od supportu rockstara, ale nic nie znalazłem. Postanowiłem przeinstalować grę. Po zainstalowaniu miała się pobrać aktualizacja, lecz po raz kolejny pojawił się ten sam komunikat.
Nie wiem co robić, więc zgłaszam się tutaj o pomoc!
Edytowane przez Batonowski