Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Siemanko Dzisiaj pokażę wszystkim jak mieć własny/niestandardowy avatar w social clubie. Nie chodzi tu o selfie ze snapmatic czy coś w tym stylu, tylko własne zdjęcie z dysku. Na sam początek pobieramy ten oto program: https://github.com/SyDevTeam/gta5view/releases Zanim odpalimy program przygotowujemy sobie zdjęcie które chcecie mieć na avatarze. UWAGA zdjęcie nie może być przeźroczyste i musi być kwadratowe np 500x500. Nie ma znaczenia czy jest to jpg, png, gif czy inny format. Aby nie było przeźroczyste. Teraz otwieramy pobrany program i wybieramy nasz profil. Tutaj nie mamy nazwy profilu z social cluba tylko id takie jak jest zapisane w dokumentach. Jeśli macie więcej niż jeden profil to wybierzcie każdy po kolei i tam gdzie będą wasze zdjęcia z galerii to jest wasz profil. Gdy wybierzemy profil, ukaże się nam takie oto okno jak poniżej. W prawym dolnym rogu klikamy import i wybieramy z dysku nasze zdjęcie. Gdy wybraliśmy zdjęcie, powinno się ukazać takie okno Avatar zaznaczamy koniecznie, inaczej nie będziecie mogli ustawić tego zdjęcia jako avatar na social clubie. Kolor tła jest obojętny, wybierzcie jaki chcecie. I dajemy Ok Teraz zdjęcie powinno być na liście w programie razem z pozostałymi, jeśli jest to zamykamy program, odpalamy gre i przechodzimy do galerii (w trybie fabularnym, nie na online !) Jak widać zdjęcie jest w galerii. Jeśli nie macie zdjęcia w galerii lub wyświetla się wam skreślony aparat w miejscu zdjęcia to chwilkę poczekajcie lub odświeżcie galerię. Teraz wystarczy przesłać zdjęcie do social cluba i będziecie je mieć w autoportrety i zdjęcia snapmatic i możecie je wtedy ustawić jako avatar. Podczas gdy będziecie je ustawiać zdjęcie będzie mogło wydawać się jakby było źle przycięte i widać będzie kawałek tła ale tym się nie przejmujcie, po ustawieniu jako avatar zdjęcie będzie normalne. Po wykonaniu czynności zalecam usunąć zdjęcie z galerii w grze i na social clubie oraz powiadomienie na tablicy że przesłaliście zdjęcie. W ten sposób nikt go nie zreportuje i unikniecie ewentualnego bana. Oczywiście nie przesyłajcie cycek i innych pornoli jak Ja powyżej , bo za to będziecie mogli dostać bana. Ja tą dupe wgrałem testowo i oczywiście nie przesłałem do social cluba. Po usunięciu zdjęcia z galerii nie zniknie wam ono na avatarze, ale nie będziecie mogli go ponownie ustawić. Więc jeśli zmienisz zdjęcie i będziesz chciał ustawić je jeszcze raz, to po prostu musisz wgrać je od nowa. Pamiętajcie żeby zawsze na końcu je usuwać z galerii. Jeśli macie jakieś pytania/problemy to piszcie pod tematem, chętnie pomogę
    1 punkt
  2. Prosta sztuczka, dzięki której możemy zaskoczyć osoby na sesji wyjątkową nazwą organizacji. Emblematy wstawiamy używając pięciu określonych symboli takich jak: ¦ = Ikona Rockstar Verified ÷ = Ikona Rockstar ∑ = Ikona Rockstar2 Ω = Zablokowana ikona ~ws~ = Gwiazdka poszukiwań Problem w tym, że takich symboli nie można wstawić w pole tekstowe w normalny sposób. Z tego powodu należy wpisać te symbole używając decymalnych znaków HTML'a. Odpowiedniki tych znaków wyglądają następująco: ¦- ¦ ÷- ÷ ∑- ∑ Ω- Ω ~WS~- ~WS~ Pierwszy oraz trzeci znak działają w każdej sytuacji. Pozostałe tylko w określonych przypadkach. Jako przykład użyje nazwy organizacji, która wyświetlana jest na ścianie naszego biura. Wpisując w nazwie: ∑ Cruzzer Otrzymamy następujący efekt: Oczywiście mój nick można zastąpić dowolnym innym napisem. Należy pamiętać o limicie znaków wynoszącym 15.
    1 punkt
  3. 1.Wchodzimy na strone decisivecheat.pl2.Rejestrujemy sie (trzeba być użytkownikiem forum zeby pobrać załącznik)3.Wchodzimy w dział GTA5 Mod menu4.I w post subVersion [1.42] EXTRENAL5.Klikamy w załącznik na samym dole Subversion DECISIVECHEAT.rar6.Wykapowywujemy pliki7.Włączamy GTA58.Włączamy subVersion_1.2.2_SC "SOCIAL CLUB" 9.Gotowe!
    1 punkt
  4. Potrzebujesz dwóch kont i na każdym musi być aktywowane GTA. Ewentualnie syn gra na jeden postaci a ty na drugiej.
    1 punkt
  5. to niezły dom
    1 punkt
  6. Opcja jest tylko ze haslo wysyla na maila tego konta a przy kupnie konta nie dostałem hasla do emaila i chyba konto przepqdło
    1 punkt
  7. Już dzisiaj do Gta Online został dodany nowy samochód Autarch jest to samochód klasy Supersamochodów można go zakupić na stronie internetowej Legendary&Motorsport za cenę: $1,955,000 Samochód cechuje bardzo dobra przyczepność przez co jest bardzo dobrym wyborem na kręte trasy rzadko wpada w poślizgi oraz ma bardzo fajny tuning który można zobaczyć poniżej: Oprócz nowego samochodu Rockstar dodał do 8 stycznia podwójną premię GTA$ i RP na: Tryb adwersarza: Oprawca Tryb adwersarza: Okupacja Ostatnią z nowości jest przedłużenie przecen z minionego tygodnia do 30% na: Nieruchomości -Zniżka 30% na Centrum Biznesowe Arcadius -Zniżka 30% na Hangar w Forcie Zancudo 3499 Luksusowe Pojazdy -Zniżka 30% na wszystkie modele Jachtów -Zniża 30% na Peggassi Zentorno -Zniżka 30% na Opancerzoną Karin Kurume -Zniża 30% na Nagasaki Buzzard -Zniżka 30% na HVY Insurgent Zapraszam wszystkich graczy do sprawdzenia nowej zawartości oraz do oceny artykułu.
    1 punkt
  8. Lepsza Amunicja = Mniej Ammo , np. w snajperce pocisków wybuchowych masz 38/4 jeśli zmienisz na zwykłą amunicje to dostaniesz jej więcej !
    1 punkt
  9. Zostajesz drugim górnikiem miesiąca. Po odbiór nagrody zapraszamy do MOPS’u.
    1 punkt
  10. Idź do jakiejś lepszej restauracji wejdź na zaplecze i poproś kucharza o przepis na najlepsze danie w lokalu. :> Admin na tym zarabia, to nie Twój kolega ani tak jak powiedział mnich czy pustelnik
    1 punkt
  11. Siemanko. Dużo osób w necie skarży się na to iż niektóre detale albo niewiele zmieniają w grze, a te które zmieniają dużo wiążą się dużym spadkiem fps. Dzisiaj pokaże wam kilka trików które pozwolą wam uzyskać lepszą jakość małym kosztem fps. Pierwszą z tych rzeczy jest anty aliasing. Bardzo dużo osób ma problemy z działaniem mssa i często nawet msaa x4 nie daje zadowalającego efektu. Można jednak przy włączeniu jednej opcji w panelu sterowania nvidia uzyskać efekt msaa x4 przy msaa x2 oraz efekt msaa x8 przy msaa x4. Przyda to się głównie posiadaczom słabszych kart, ale posiadaczom mocniejszych pecetów nie zaszkodzi to włączyć. A więc przechodzimy do panelu sterowania nvidia i w ustawienia programu wybieramy Grand Theft Auto V gta5.exe teraz szukamy opcji Wygładzanie krawędzi z próbkowaniem wielu klatek (MFAA) <- i włączamy tą opcje i zapisujemy I od teraz przy msaa x2 będziemy mieć taki sam efekt jak przy msaa x4 zachowując przy tym ilość klatek taką jak przy msaa x2. Uwaga: opcja mfaa działa tylko na kartach z serii gtx 900 i gtx 1000. Dla niekumatych wypiszę listę kart które obsługują mfaa Seria 900: gtx 950, 960, 970, 980, 980 ti, titan x maxwell Seria 1000: gtx 1050, 1050 ti, 1060 (obie wersje 3 oraz 6gb), gtx 1070, gtx 1070 ti, gtx 1080, gtx 1080 ti, titan x pascal Na poniższym filmiku macie porównanie mfaa z msaa Teraz druga kwestia jeśli chodzi o anty aliasing. Wiele osób w internecie skarży się na migotanie krawędzi na cienkich obiektach, białych liniach na ulicy lub też poszarpanych krawędziach w odbiciach samochodów jak np na tym filmiku: Ja również miałem ten problem i nawet ustawienie msaa x8 na niewiele się zdawało ale udało mi się go znacząco poprawić. A więc przechodzimy do folderu z gta5 w dokumentach i szukamy pliku settings.xml Teraz szukamy lini LodScale value="1.000000" i zmieniamy jej wartość na: 1.900000 I zapisujemy plik. Znacząco to zmniejszy migotanie krawędzi w oddali ale nie rozwiąże problemu w 100% Możemy jeszcze wymusić włączenie fxaa high czyli fxaa wysokiej jakości które działa lepiej od standardowego fxaa i które możecie porównać np w grze battlefield 1 (fxaa high vs fxaa medium) W tym celu tworzymy w folderze gry plik commandline.txt i wklejamy do niego poniższą komendę(uwaga fxaa w ustawieniach gry musi być włączone!): -fxaa 3 i zapisujemy plik. Po odpaleniu gry fxaa w ustawieniach gry będzie automatycznie wyłączone (jeśli tak jest to znaczy że jest dobrze) i wtedy uzyskamy nieco lepszy efekt fxaa. Całą listę komend możecie znaleźć tutaj: https://support.rockstargames.com/hc/pl/articles/202518358-Parametry-wiersza-poleceń-dostępne-w-GTA-V-na-PC Wiele z tych opcji może się wam przydać. I to wszystko jeśli chodzi i poprawie anty aliasingu. Teraz przejdźmy do następnej kwestii jaką będzie filtrowanie tekstur. Dużo osób skarżyło się na rozmywanie tekstur w oddali w gta online i sam miałem takowy problem Sama nvidia przyznała w swoim artykule iż problem występuje i wymuszenie filtrowania z poziomu panelu sterowania pozwoli uzyskać lepszy efekt. Tak więc w grze filtrowanie tekstur wyłączamy. Następnie przechodzimy do panelu sterowania nvidia i w ustawienia programu dla gta5.exe filtrowanie anizotropowe ustawiamy na 16x I od teraz tekstury w oddali nie powinny się rozmywać i ostrość powinna być zachowana (przynajmniej u mnie to działa tak jak powinno działać) To ustawienie nic nie kosztuje jeśli chodzi o ilość klatek. Widziałem też w internecie a nawet na tym forum tematy związane z zacinaniem się gry podczas jazdy samochodem, uderzenie w coś lub przy eksplozji. Dokładnie identyczny problem miałem w grze watch dogs 2. Jest na to proste rozwiązanie. Wystarczy ustawić maksymalną liczbę wstępnie renderowanych klatek na 4. W jaki sposób to działa? po prostu 4 klatki do przodu przed wyświetleniem na naszym ekranie zostają przetworzone przez procesor. Obciąży to w niewielkim stopniu procesor kosztem odciążenia karty graficznej. Jeśli jednak masz słaby procesor a mocną karte, nie zmieniaj tej opcji gdyż zwiększy ona tzw bottleneck. Możecie jeszcze napotkać problem z utratą ostrości tekstur po włączeniu fxaa lub msaa. Teoretycznie txaa działa w taki sposób aby zachować ostrość tekstur ale nie zawsze to się sprawdza. Pomóc może wyłączenie optymalizacji trójliniowej I teraz te bardziej oddalone tekstury będą bardziej ostre. To ustawienie u mnie kosztowało 1-2fps czyli praktycznie nic. Kolejna ciekawa opcja to Filtrowanie tekstur - Jakość Domyślnie jest ona ustawiona na jakość lecz możemy zwiększyć Ją do maksymalna jakość. Tekstury będą wtedy ostre jak żyleta ale opcja ta działa dobrze tylko na singleplayerze. Na gta online mimo iż fps nic się nie zmienił u mnie występował stuttering czyli przycinki itp. Dlatego nie polecam zmieniać tej opcji Które opcje zabijają wydajność procesora a które wydajność gpu? Jeśli chodzi o procesor to killerem jest rozszerzone skalowanie dystansu renderowania oraz zagęszczenie ludności, samochodów itp Jeśli chodzi o karte graficzną killerem jest głównie msaa ale również i miejscami wydajność potrafią zabić miękkie cienie nvidia pcss oraz amd chs które nie raz obciążają gpu o 10-15%. Dlatego jeśli doświadczasz spadków fps ze strony gpu to polecam miękke cienie ustawić na ultra miękkie. Nie są dużo gorsze od nvidia pcss i dadzą Ci dużo więcej fps. Kolejnym ustawieniem które pozwoli odciążyć gpu jest jakość odbić. Odbicia ultra bez wątpienia są znacznie ładniejsze od pozostałych ale jeśli jesteś w takiej sytuacji że musisz zmniejszyć kilka ustawień to z pewnością duży wzrost fps da Ci zmniejszenie jakości odbić. I to by było chyba na tyle z mojej strony. Jeśli macie jakieś inne problemy, pytania to piszcie pod tym tematem. Z chęcią pomogę wam je rozwiązać. Jeśli interesuje was mój sprzęt to: gtx 1060 6gb gigabyte oc i5 4460 3.4 ghz 8gb ram ddr3 cl9 1600mhz W moim przypadku występował miejcami bottleneck dlatego musiałem zrezygnować z rozszerzonego skalowania dystansu renderowania i prawie całkowicie mi to pomogło. Po za tym gram na ustawieniach ultra z mfaa x2 + txaa i problem z anty aliasingiem nie wystepuję. Mam nadzieję że komuś któreś z tych opcji/porad pomoże
    1 punkt
  12. tak, też w ten sposób pozbywam się irytujących cymbałów latających nad głową
    1 punkt
  13. Ja bym tam nie kupowal zadnych sharkow! Money Lobby u Nama lepsze
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum